Frakt og levering

Vi har en fastpris på frakt på 99 kr. Ved kjøp av store varer, møbler eller tepper vil det påløpe ekstra frakt som vil variere på leveringsadresse og størrelsen/vekten på varen.

Hvis du ønsker å få tilsendt møbler, speil, tepper eller lignende, bestiller vi gjerne budbil for deg, men du som kunde må dekke fraktkostnadene. Ta kontakt med oss for spørsmål om frakt eller levering på post@sagainterior.no.

Det kan forekomme forsinkelser i travle tider, så da vil du oppleve at leveringstiden kan være litt lengre enn normalt.

Ekspedering av ordre

Når du legger inn en bestilling på sagainterior.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail fra oss. Vi vil behandle din ordre i løpet av tre hverdager, avhengig av tidspunkt for bestillingen.

Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre de førstkommende hverdagene.

Mottar du ikke ordrebekreftelse fra oss, så har ikke bestillingen gått gjennom.

Opplysninger gitt i nettbutikken

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrive-/ trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.

Vi gjør det vi kan for at varene som ligger i nettbutikken er tilgjengelige for salg til alle tider. Videre forbeholder vi oss retten til å kansellere din bestilling eller deler av denne, dersom produktet er utsolgt. Ved utsolgtsituasjoner vil du få melding om dette, eventuelt sammen med informasjon om erstatninger på hva vi kan tilby i stedet. Du vil få muligheten til å akseptere vårt nye tilbud med de endringer vi angir i forhold til din bestilling, eller kansellere bestillingen.

Vi trekker ikke pengene fra konto før ordren er klar til å sendes ut.

Hente selv på posten

Hent på postkontoret eller Post i Butikk, enkelt og fleksibelt. Normal leveringstid vil være mellom 3 og 7 virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Saga Interiør eller Posten har mye trafikk. Du vil bli varslet på sms når pakken kan hentes. Pakkene kan spores og de vil sendes klimanøytralt.

Du kan også velge å få pakken sendt til et annet utleveringssted enn ditt ”eget” – for eksempel i nærheten av jobben.

Små og lette pakker vil bli sendt direkte til din postkasse. Du vil motta en SMS samme dag som pakken blir levert i din postkasse. Ordre sendes normalt med Postens Klimanøytrale servicepakke. På noen ordre vil det forekomme spesialfrakt, avhengig av vekt og størrelse på pakken. Da gjelder ikke samme bestemmelser på fri frakt / fast frakt.

Varene du har bestilt blir plukket mandag – fredag i løpet av 72 timer, og det vil kun ta noen få dager før du har varene. I spesielt travle perioder kan det ta noen lengre tid før varene blir plukket.

Møbel-leveranser

Vi tilbyr for øyeblikket kun hent-i-butikk for møbler, men ta gjerne kontakt med oss via e-post eller telefon for et tilbud på levering. Da vil du få mer informasjon og vi har mulighet til å gi deg et pristilbud. Minner om at det da tilkommer ekstra fraktkostnader, da vi ikke har noen landsdekkende fraktavtaler for møbler.

Enkelte av våre leverandører leverer kun til hovedinngangen og hjelper ikke med å bære inn eller montere møbelet/møblene. Ønsker du derimot hjelp med bæring og montering så kan dette i enkelte tilfeller arrangeres på oppdrag. Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon. Det er viktig at kunden gir riktig opplysninger ved ønske om slik hjelp. Gir du ikke riktig informasjon kan ekstra kostnader påbeløpe kunden.

Spesial-frakt av møbler ved egen sjåfør kan betales via VIPPS til sjåføren ved ankomst, kontant til sjåføren eller over disk i butikk.

Levering til utlandet

Vi leverer kun innenfor norske grenser. Unfortunately we don´t ship international.

Hente selv i butikk eller på lager

Å hente pakken selv i butikk er både fleksibelt og gratis. Så snart din bestilling er plukket og pakket vil du motta en e-post fra oss om at pakken er klar for å hentes i butikk.

Leveransevilkår

Ditt lokale postkontor er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du blir belastet et gebyr på 200 kr + reell fraktkostnad på 99 kr for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten. Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i følge loven være minimum 18 år.